די. טי. ביט

BI – הטמעת קליקסנס (Qlik Sense) בארגון – האתגר האמיתי

לאחר שמצאנו את כל מקורות המידע, הגדרנו את כל החישובים, חישבנו בעשרות חיתוכים ועיצבנו מסכים יפיפיים – מגיע רגע האמת בו נדרש הלקוח הסופי לקחת את המערכת לידיים שלו ולהתחיל לעבוד.
האינדיקציה הטובה ביותר לכך שיש שימוש במערכת הוא הרגע בו הלקוח מבקש תוספות של ניתוחים במסך תוספות של מידע ושיפור של המערכת. 
למעשה, שלב זה הוא ההבנה של הלקוח עד כמה המערכת הזו גמישה ומסוגלת לתת לו פתרונות להבנת הפעילות בארגון.
 
שלב זה הינו קריטי ביותר למתן שירות מהיר להצלחת ההטמעה של מערכת BI.
ברגע שיש משתמשים שצריכים את המערכת, כשיש צורך עסקי ושיפור ביעילות הארגון – אז מגיע הצורך להשתמש במערכת.
 
בשלב השימוש השוטף יש לדאוג למעקב של תקיפות הנתונים משתמש מנוסה ידע לזהות האם יש חריגה בנתונים.
חריגה כזו היא אולי על ידי הלקוח עקב שינוי בתהליכי עבודה מבלי ליידע את המערכת ולכן יש סטייה.
במצב כזה חשוב שלמערכת איכותית יהיו כלים ברמת משתמש לנתח נתונים ברמת שורה על מנת להגיע מהר להבנת הנתונים המוצגים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin